Szkolenie dla organizatorów wolontariatu ABC koordynatora wolontariatu -aspekty formalno-prawne

Czas wydarzenia:

14:00 - 16:30
05/05/2021

Lokalizacja:

Internet

Kategoria:

Koordynatorzy i organizatorzy

Opis wydarzenia:

Szkolenie dla organizatorów wolontariatu "ABC koordynatora wolontariatu - aspekty formalno-prawne"

Szkolenie skierowane jest do osób z warszawskich organizacji/instytucji uprawnionych do korzystania z pracy wolontariuszy.

Zapraszamy wszystkich, którzy rozpoczynają pracę koordynatora wolontariatu oraz tych, którzy chcieliby poszerzyć lub uporządkować swoją wiedzę aspektów formalno-prawnych organizowania wolontariatu. W trakcie szkolenia dowiecie się m. in.:

– o umocowaniach prawnych wolontariatu

– kto i na jakich warunkach może korzystać ze wsparcia wolontariuszy

– jakie są obowiązki korzystającego z pracy ochotników

– jakie dokumenty są konieczne, a jakie nie są obowiązkowe ale warto z nich korzystać

– jakim ubezpieczeniom podlega wolontariusz

– kiedy i jakie koszty ponosimy angażując wolontariuszy

Szkolenie poprowadzi Agnieszka Lissowska-Lewkowicz –  prezes Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu.

Szkolenie będzie realizowane on-line przy pomocy platformy zoom, do której wystarczy komputer lub telefon, nie wymaga ze strony uczestników wnoszenia żadnych opłat. Wszystkie zapisane na spotkanie osoby dzień przed spotkaniem otrzymają mailem link niezbędny do połączenia.

Zapisy prowadzi Centrum Wolontariatu poprzez formularz zgłoszeniowy → FORMULARZ REJESTRACYJNY

Koordynator projektu: Elżbieta Baranowska-Pytko

Kontakt: 514-777-399, baranowska-pytko@wolontariat.org.pl

Spotkanie realizowane jest przez Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie w ramach działania „Wsparcie organizatorów wolontariatu” realizowanego w ramach miejskiego projektu „Ochotnicy warszawscy” integrującego działania wspierające rozwój wolontariatu w stolicy.