Warszawskie Spotkania z Wolontariatem –Jak włączać pracowników organizacji w budowanie programu wolontariackiego?

Czas wydarzenia:

10:00 - 12:30
19/10/2021

Lokalizacja:

Internet

Kategoria:

Koordynatorzy i organizatorzy

Opis wydarzenia:

Serdecznie zapraszamy na kolejne Warszawskie Spotkania z Wolontariatem! 

Tym razem porozmawiamy o tym “Jak włączać pracowników organizacji w budowanie programu wolontariackiego?”.

W trakcie spotkania tradycyjnie będzie czas na rozmowę między uczestnikami, dzielenie się doświadczeniem, swoimi pomysłami na dobry wolontariat, może też tym co się nie udało i jakie z tego wyciągnęli wnioski.

Spotkanie poprowadzi Marta Walkowska-Lipko –  kierownik Centrum Wolontariatu Muzeum Powstania Warszawskiego.

Na spotkanie zapraszamy we wtorek 19 października w godz.10:00-12:30 i będzie realizowane on-line przy pomocy platformy zoom, do której wystarczy komputer lub telefon, nie wymaga ze strony uczestników wnoszenia żadnych opłat. Wszystkie zapisane na spotkanie osoby dzień przed spotkaniem otrzymają mailem link niezbędny do połączenia.

Zapisy prowadzi Centrum Wolontariatu poprzez formularz zgłoszeniowy →  FORMULARZ REJESTRACYJNY 

 Koordynator projektu: Elżbieta Baranowska-Pytko. Kontakt: 514-777-399, baranowska-pytko@wolontariat.org.pl

Spotkanie realizowane jest przez Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie w ramach działania „Wsparcie organizatorów wolontariatu” realizowanego w ramach miejskiego projektu „Ochotnicy warszawscy” integrującego działania wspierające rozwój wolontariatu w stolicy.