Czy współpracując z wolontariuszami zastanawialiście się Państwo czy robicie to zgodnie z prawem? A może dopiero myślą Państwo o zatrudnieniu wolontariuszy w swojej organizacji? Jak zapewnić wolontariuszom bezpieczne warunki pracy?
Zapraszamy do udziału w praktycznym szkoleniu dla początkujących koordynatorów wolontariatu dotyczącym aspektów formalnoprawnych wolontariatu, które odbędzie się w dniu 13 marca (środa) w godzinach 9.00-16.00 w siedzibie Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu przy ulicy Nowolipki 9 B. Szkolenie realizowane jest w ramach projektu „Prowadzenie Stołecznego Centrum Współpracy Obywatelskiej” współfinansowanego przez Urząd Miasta St. Warszawę.
Na szkoleniu, zostaną poruszone takie zagadnienia jak m.in.:
- ustawy i rozporządzenia o wolontariacie,
- zasady tworzenia porozumień o współpracy,
- ubezpieczenie wolontariuszy,
- regulaminy współpracy z wolontariuszami,
- ochrona danych osobowych wolontariuszy.
Podczas szkolenia prowadzący odpowie także na wszelkie nurtujące Państwa pytania z zakresu prawnych aspektów współpracy z wolontariuszami.
Szkolenie poprowadzi pan Dariusz Pietrowski – prezes Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu.
Zainteresowanych udziałem w szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego, i przesłanie go na adres posrednictwo@wolontariat.org.pl do piątku 8 marca.
Ilość miejsc jest ograniczona. O zakwalifikowaniu się na szkolenie decyduje treść formularza zgłoszeniowego. Potwierdzenie udziału w spotkaniu otrzymają Państwo telefonicznie w dniu 11 marca (poniedziałek).
Podczas szkolenia, Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu zapewnia ciepły posiłek oraz kawę/herbatę oraz ciastka.
Szczegółowych informacji dot. szkolenia udziela pani Katarzyna Winiewska, pod numerem telefonu 22 635 27 73 wew. 23.