Planowanie to nie lada wyzwanie. Przekonujemy się o tym szczególnie z początkiem nowego roku, kiedy to snujemy plany, które często odkładamy na później. Dotyczy to także działań związanych ze współpracą z wolontariuszami.
Jak mądrze planować pracę wolontariuszy? Jak wybierać rzeczy najważniejsze i skupić się na ich realizacji? Jak dobrze wykorzystać czas jaki ofiarują nam wolontariusze?
Na te i inne pytania zamierzamy poszukać odpowiedzi wspólnie z Państwem.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu dla doświadczonych koordynatorów wolontariatu dotyczącym efektywnego planowania, które odbędzie się w dniu 26 lutego (wtorek) w godzinach 9.00-16.30 w siedzibie Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu przy ulicy Nowolipki 9 B. Szkolenie realizowane jest w ramach projektu „Prowadzenie Stołecznego Centrum Współpracy Obywatelskiej” współfinansowanego przez Urząd Miasta St. Warszawę.
Zagadnienia poruszone na szkoleniu to m.in.:
- Wyznaczanie realnych celów we współpracy z wolontariuszami.
- Określanie priorytetów działań.
- Planowanie przedsięwzięć z udziałem wolontariuszy (harmonogram).
- Monitorowanie postawionych celów i planów.
- Techniki planowania.
Szkolenie poprowadzi certyfikowany trener biznesu, ekspert w zarządzaniu czasem pan Arkadiusz Melnyk.
Zainteresowanych udziałem w szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego, i przesłanie go na adres posrednictwo@wolontariat.org.pl do czwartku 21 lutego br.
Ilość miejsc jest ograniczona. O zakwalifikowaniu się na szkolenie decyduje treść formularza zgłoszeniowego. Potwierdzenie udziału w spotkaniu otrzymają Państwo telefonicznie w dniu 22 lutego (piątek).
Podczas szkolenia, Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu zapewnia ciepły posiłek oraz kawę/herbatę, ciastka.
Szczegółowych informacji dot. szkolenia udziela pani Katarzyna Winiewska, pod numerem telefonu 22635 27 73 wew. 23.